Arjan van Drunen (28) is de nieuwe hoofdredacteur van mannen lifestyle platform Manly.nl en versterkt daarnaast ook de hoofdredactie van Guys.nl De kersverse aanwinst heeft al flink wat media-ervaring op zijn naam staan. Bij het voetbal en lifestyle platform Life After Football werkten hij zich binnen no time op van stagiar tot Senior Managing Editor en was daarmee mede-verantwoordelijk voor de digitale content, interviews en de content rondom partnerships.
Kwaliteit, creativiteit en verbinding staat
Arjan van Drunen zal zich hard maken voor de kwaliteit van de content, creatieve insteken, samenwerkingen en branding van de beide titels. Daarnaast gaat hij zich ook bezighouden met de verschillende proposities en doelgroepen die deze twee mannen titels hebben. Waar Manly zich focust op de moderne volwassen man, richt Guys zich op een jongere mannelijke doelgroep. Fullscreen Media weet zich op deze manier te positioneren met een ijzersterk bereik, focus op de hedendaagse man en maakt verbinding tussen merken en de doelgroep.
Als hoofdredacteur Fullscreen Media en online magazines uitbouwen
“Met Arjan halen we flink wat creativiteit en liefde voor media in huis. Met zijn brede kennis kan hij Fullscreen Media naar een nog hoger niveau tillen. Daarnaast is het de missie om van onze titels herkenbare merken te maken. Allemaal zaken waar hij vol enthousiasme aan mee kan helpen”, aldus Head of Media Jim Glansdorp.
Jouw merkboodschap in een creatief jasje gieten op een van onze titels? Plan hier een kop koffie met Arjan in.